Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Soven d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Soven d.o.o. (v nadaljevanju tudi » trgovina«)

upravlja podjetje:
SOVEN d.o.o.,

Mariborska cesta 48, 2352 Selnica ob Dravi
matična številka: 1539178000
davčna številka: SI86031082, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Soven d.o.o.)

Podjetje je vpisano v sodni register z dnem 15.4.1996, s spremembo 26.6.2017 pod vpisno številko 10984200.

V skladu z zakonom o DDV smo davčni zavezanec in na vsakem računu, obračunamo 22% DDV:

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Soven d.o.o., pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Soven d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih podjetja Soven d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih Soven d.o.o.

Naše storitve

Dobavljivost

Pri izbiri artiklov vas poleg cene gotovo zanima tudi, ali so artikli na zalogi.

Ali so artikli na zalogi? Bodo naročeni artikli res dostavljeni v navedenem roku? Ali so pri artiklih navedeni zgolj informativni roki dobave?

To lahko preverite osebno na telefonski številki 02/674 05 74 ali na e-mailu: komerciala@soven.si

Prizadevamo si, da bi našim kupcem podali čim natančnejše informacije glede dobavljivosti artiklov.

V našem skladišču imamo večino artiklov vedno na zalogi, v kolikor artikli niso na zalogi je rok izdelave 2 dni, v kolikor v tem roku izdelka ne bomo mogli izdelati Vas bomo preko kontaktnih podatkov na oddanem naročilu kontaktirali in se dogovorili za rok izdelave.

Artikli/Podobni artikli

Za artikle, ki niso na voljo, je na voljo ponudba podobnih artiklov, ki jih lahko kupite takoj, brez čakanja. To so posebej izbrani artikli s podobnimi lastnostmi in primerljivo ceno. Za vse dodatne informacije se obrnite na 02/674-0574.

Potrebno pa je razumeti tudi, da gre v 90% za ročno narejene unikatne izdelke, ki niso nikdar povsem enaki in si pridržujemo pravico do odstopanja v barvi, debelini, širini, vzorcu, vendar ne za več kot max. 20% . Slike na spletni strani so simbolične. Vsaka dodelava na slikah ni vključena v ceno,če ni jasno napisano. npr. Šal ali Šal z franžami. V kolikor ni navedeno v opisu da so na izdelku tudi franže jih ni. Enako velja za dokorativne izdelke zraven slike, ki pa niso predmet prodaje. Npr. Broška na pletu. Ni vključena v ceno. V kolikor v izdelek niste prepričani, pokličite na 02/674-05-74 in podali Vam bomo točen opis artikla in trenutne zaloge.

Skrb za kupca

Spletna trgovina Soven d.o.o. je nastala iz želje, da bi kupcem ponudili najboljšo možno storitev v karseda prijazni obliki. Poleg ugodnih cen smo želeli dati spletnemu nakupovanju tudi dodano vrednost.

Skrb za kupca je tako ena glavnih prioritet našega delovanja in jo uresničujemo na več načinov:

  • skrbimo, da so nakupi na Soven.si varni , tako tehnično, kot s stališča varstva potrošnika,
  • kupce izobražujemo o tehničnih lastnostih artiklov ter o pravicah, ki jih imajo kot potrošniki,
  • skrbimo, da so podatki v spletni trgovini ažurni in točni,
  • morebitne zaplete in nesporazume skušamo vedno rešiti v korist kupca,
  • kupcu vedno skušamo dati najbolj kakovostno informacijo že pred nakupom, zato so naši opisi izdelkov obširni, in smo vedno na voljo za dodatna vprašanja na telefonski številki 02/674-0574 in na e-naslovu: komerciala@soven.si

Če menite, da lahko za svoje kupce poskrbimo še bolje, bomo veseli vsakega predloga!

Pritožbeni postopek

Neskladnost blaga/pritožbeni postopek

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)
V skladu z zakonom o Varstvu potrošnikov in v njem navedenih kodeksih ravnanja podjetje Soven zagotavlja potrošnikom naslednje:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@soven.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) iz 43.č člena.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (specialnem naročilu), ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu izdelka, katere je potrošnik že uporabljal.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje v vsakem primeru zadrži vračilo prejetih plačil do trenutka prevzema vrnjenega blaga oz. do pregleda ustreznosti vrnjenega blaga s strani strokovne komisije podjetja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil  bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo vracilo-splet.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Dostopnost do kodeksov ravnanja: Zakon o varstvu potrošnikov

Zgoraj navedeno velja za neskladnost blaga in splošne napake.

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva menjavo izdelka . Potrošnik lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta potrošnik dobi nov izdelek.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • Izdelek lahko vrnete osebno na prevzemnem mestu na sedežu podjetja, obvezen je pregled pri referentu podjetja
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb, prask in umazanja – (mastne roke, ličila, madeži) s takšnimi izdelki ravnajte še posebej previdno, saj v primeru madežev bomo smatrali, da je izdelek bil uporabljen.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Upoštevati je potrebno, da so izdelki narejeni ročno, da lahko barvni odtenki odstopajo od dejanskih, zaradi barvanja z naravnimi snovmi in naravnega izdelka, je povsem enak ton nemogoč, zato so izdelki označeni s partijo barve (preja).

Pridržujemo si pravico do odstopanja v širini, dolžini, barvi, modelu, vendar ne več kot 20%.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Soven d.o.o., z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Jamstvo za skladnost blaga

Soven d.o.o. kot prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake/neskladnosti blaga). Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

 

Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

 

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

 

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov INFO@SOVEN.SI ali osebno na sedežu podjetja.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

 

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

 

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

Reševanje sporov

Prodajalec (Soven d.o.o.) in potrošnik se strinjata, da bosta poskušala vse morebitne nesporazume, ki nastanejo v času trajanja pogodbenega razmerja, rešiti na miren način. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Mariboru.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z drugim odstavkom 8. člena ZIsRPS ponudnik/prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Prodajalec omogoča spletno trgovino po celem svetu in na spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SLS

Veljavnost in spremembe Splošnih pogojev:

Soven d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb in dopolnitev teh Splošnih pogojev v skladu s spremenjenimi pogoji poslovanja in v skladu s svojo poslovno politiko.

Soven d.o.o. se zavezuje, da bo potrošnika na primeren način obvestil o spremembah teh Splošnih pogojev.

Zadnja posodobitev Splošnih pogojev: November 2023